2011 in review


Tak for 2011. Det er nu andet år, at Martins Museumsblog eksisterer og jeg har glædet mig over de mange læsere, der i 2011 har fulgt min museumsblog og for de kommentarer, der er kommet til indlæggene. Det har i det forgangne år også været rigtigt dejligt at kunne dele mine tanker og synspunkter om formidling og museer med andre gennem bloggen.

WordPress, der er det system Martins Museumsblog er skrevet i, har i anledning af årsskiftet sendt mig en opgørelse over årets aktiviteter på bloggen – sikkert for at skabe lidt reklame om dem selv, men jeg vil gerne dele opgørelsen med jer:

…..

I 2011 er Martins Museumsblog blevet besøgt omkring 6.100 gange og der er blevet postet 21 indlæg. Den travleste dag var 17. maj med 71 besøg og det mest populære indlæg den dag var Unges mediebrug og brug af museet.

Der kom flest henvisninger fra facebook.com, jacobwang.wordpress.com og formidlingsnet.dk og den mest kommenterede blog-post var Mulighedernes land – augmented reality og museerne.

Bloggens læsere kom primært fra Danmark og dernæst fra Sverige og USA.

De her indlæg fik de fleste visninger i 2011:

 Håber I også har lyst til at følge med i de observationer 2012 må bringe.
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar

Filed under Diverse

Skriv et svar

